۸ مقاله در کنگره «دست هایی از رهبری امام رضا (ع)» برتر شناخته شدند

حجت الاسلام موسوی گفت: کنگره ببن المللی به عنوان "دست هایی از رهبری امام رضا (ع)" ویژه پژوهشگران به چهار زبان به صورت مجازی برگزار شد که حدود ۳۰ مقاله فرستاده شد و ۸ نفر برتر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «سید محمد موسوی» امروز چهارشنبه (21 آبان) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه بیان کرد: دفتر آیت الله یعقوبی موکب ها، مساجد و حسینیه هایی که نیازمند مساعدت مالی هستند را کمک می کند

 

معاون دفتر آیت الله یعقوبی با اشاره به برپایی موکب های عراقی در مشهد در ایام شهادت امام جواد (ع) گفت:  این موکب ها سه روز فعال هستند و در قبل از کرونا در ایام شهادت امام جواد (ع) ۲۰ هزار وعده غذایی توزیع کردیم؛ همچنین با توجه به اینکه در  خوزستات حدود ۵ میلیون عرب هستند و خطبای عراقی را دنبال می کنند ما نیز از عراق خطاب را به خوزستان فرستادیم.

 

حجت الاسلام موسوی همچنین در خصوص برپایی دو موکب برای افرادی که از مرز شلمچه وارد عراق می شوند در ایام اربعین گفت: یکی از موکب ها توسط آیت الله یعقوبی ایجاد شده که در آن خدمات گسترده ای برای زائران ایرانی و کشورهای دیگر ارائه می شود و در این ایام روزانه 70 هزار زائر را پذیرایی می کند.

 

معاون دفتر آیت الله یعقوبی بیان کرد: هر ساله مراسم فاطمیه در نجف قم و مشهد برگزار می شود و دفتر ایت الله یعقوبی در نظر دارد این مراسم را در خوزستان احیا کند؛ همچنین این دفتر سال گذشته به صورت رایگان برای افراد علاقه مند آموزش زبان عربی داشت که استقبال بسیار گسترده ای صورت گرفت.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: همایش امام جماعت فاطمیار رضوی در تالار شهربرای اولین بار برگزار شد که حدود 700 امام جماعت در آنجا حضور پیدا کردند و اکنون نیز کنگره ببن المللی برای پژوهشگران به اسم دست هایی از رهبری امام رضا (ع) به چهار زبان به صورت مجازی برگزار کردیم که حدود 30 مقاله فرستاده شد که 8 نفر برتر شدند و هر نفری یک میلیون تومان هدیه در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به افتتاح مرکزی برای تیزهوشان و نخبگان حوزه در زمانی نزدیک؛ به اقدامات دیگر این دفتر اشاره کرد و گفت:  افرادی که از شهرهای مختلف به مشهد مشرف می شوند اسکان، هزینه و ایاب و الزهاب را تقبل می کنیم.

کد خبر 992294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha