حمایت مجدد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کسب و کارهای حوزه فرهنگ و هنر در بحران کرونا

مرامی جدیدی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و برای دومین بار در سال جاری، تسهیلاتی با کارمزد چهار درصد، ویژه کسب و کارهای آسیب‌دیده قرآنی، فرهنگی و هنری در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی جدیدی»، امروز (چهارشنبه 21 آبان) با اشاره به پیامدهای کرونا به حوزه فرهنگی و هنری به خبرنگاران گفت: با شیوع کرونا شاهد وارد شدن آسیب فراوان به کسب و کارهای هنری و فرهنگی بوده ایم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: بر این اساس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف حمایت از این کسب و کارها و برای دومین بار در سال جاری، تسهیلاتی با کارمزد چهار درصد، ویژه کسب و کارهای آسیب‌دیده قرآنی، فرهنگی و هنری در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: تمامی فعالان این حوزه ها می توانند با مراجعه به سامانه «تحفه» به آدرس tohfeh.farhang.gov.ir برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: در پی اعلام فراخوان دریافت این تسهیلات، 49 پرونده از صاحبان مشاغل و کسب وکارهای فرهنگی و هنری دارای مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی در فارس درخواست خود را در این سامانه ثبت کردند.

وی تاکید کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی بخش‌های خصوصی و تعاونی فعال در زمینه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این تسهیلات می توانند بهره مند شوند.

مرامی جدیدی با اختصاص تسهیلات حمایتی به کسب کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای طبق برش استانی گفت: شیوه برخورداری از این تسهیلات در سامانه «تحفه» بارگذاری شده است.

کد خبر 992304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha