عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی آستارا

عباس زاده از عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی بندر آستارا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

«آرزو عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا اظهارکرد: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، با شعار«دانایی، مانایی» از ۲۴ آبان آغاز و تا ۳۰ آبان گرامی داشته می شود.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا از عضویت رایگان عموم شهروندان در کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد و افزود: همزمان با روز بزرگداشت آیت الله علامه سید محمدحسین طباطبایی و روز کتاب و کتابخوانی و تکریم مقام کتابدار(شنبه، ۲۴ آبان) کتابخانه های آستارا عضویت رایگان می پذیرد.

 

وی تصریح کرد: تكميل فرم تقاضای عضويت، ارائه کارت ملی و شناسنامه، يک قطعه عكس ۴*۳ و ۱۰هزار ریال حق عضویت از شرايط عضويت رايگان در كتابخانه های عمومی است.

 

عباس زاده از گلباران مزار شهدای والامقام شهرستان آستارا همزمان با سراسر کشور و با حضور کتابداران خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی؛ زنگ کتاب در مدارس آستارا نواخته می شود.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا با بیان اینکه دومین دوره مسابقه عکاسی «من و کتابم» از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان است، افزود: شهروندان آستارایی می توانند خاطرات خوش کتابخوانی شان را با تلفن همراه خود عکس گرفته و در مسابقه شرکت کنند.

 

وی تصریح کرد: شرایط شرکت در مسابقه بزودی از خبرگزاری ها و رسانه ها اعلام می شود.

 

عباس زاده برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و دیدار با امام جمعه آستارا را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی و تکریم مقام کتابدار در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: در طول هفته کتاب ساعت کتابخوانی در سامانه شاد اجرا و از این طریق کتابداران به معرفی کتاب به دانش آموزان مقطع دبستان می پردازند.

کد خبر 992345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha