پیروزی بر کرونا با امکانات دولتی محال است

حبیبی گفت:‌ پیروزی بر کرونا فقط با اتکا به امکانات دولتی امری محال است و سازمان‌ های مردم ‌نهاد استان قزوین باید برای مقابله با کرونا وارد عمل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» بیان کرد: مبارزه با ویروس منحوس کرونا هر روز پیچیده ‌تر و سخت ‌تر می‌ شود و پیروزی بر کرونا فقط با اتکا به نیروهای دولتی امری محال است و سازمان‌ های مردم‌ نهاد استان قزوین باید برای مقابله با کرونا وارد عمل شوند.

 

جانشین و سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین اضافه کرد: در همین خصوص چند جلسه با نمایندگان سازمان‌های مردم ‌نهاد و تشکل‌ های مردمی داشتیم و از آنها خواهش کردیم که برای مقابله با کرونا وارد میدان شوند و میدان ‌داری کنند.

 

وی عنوان کرد: ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین هم در حد امکان، تجهیزات و امکاناتی که در استان وجود دارد را در اختیار این سمن‌ ها قرار می‌ دهد.

 

حبیبی با اشاره به نیاز مبرم استان قزوین به امکاناتی از قبیل کپسول اکسیژن برای درمان بیماران کرونایی اظهار کرد: توقع ما از خیران این است که به ما در تهیه دستگاه‌های اکسیژن ‌ساز و تجهیزات مبارزه با کرونا کمک کنند زیرا شرایط استان قزوین در حوزه کرونا اضطراری است و هر کس هر امکاناتی در اختیار دارد را باید برای مقابله با کرونا به ‌کار بگیرد.

 

وی با دعوت از حوزه علمیه و بسیج طلاب برای مشارکت در امر مبارزه با بیماری کرونا یادآور شد: در جلساتی که با مسئولان گروه‌های جهادی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی داشتیم، قرار شد این گروه‌ ها با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی وارد میدان مبارزه با کرونا شوند.

 

کد خبر 992403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha