ارتقای توانمندی های مدیران کانون های مساجد سبب تحول در جامعه می شود

راستینه هفشجانی بابیان اینکه ارتقا توانمندی های مدیران کانون های فرهنگی هنری سبب رونق مساجد می شود گفت: کانون های مساجد نقطه جوشانی برای تحول جامعه هستند.

«احمد راستینه هفشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ارتقا توانمندی های مدیران کانون های فرهنگی هنری سبب رونق مساجد می شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر تبیین نقش مسجد در رشد و شکوفایی فرهنگی کشور، تصریح کرد: وقتی به نقش مسجد توجه می کنیم، می بینیم هرگاه مساجد ما پویا، پرتحرک و با نشاط بوده اند و جوانان در مساجد حضور پیدا کردند در بسیاری از امورات کشور نقش آفرین شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه بازدیدهایی از کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته اند، افزود: یکی از این کانون ها با ایجاد مرکز خیریه بیش از سه هزار نفر را تحت پوشش دارد و کانونی دیگر با تامین بیش از ۱۰۰ جهیزیه برای نوعروسان یک نقش آفرینی جدی اجتماعی داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

راستینه هفشجانی تصریح کرد: باید نیروهای خوب را در کانون های فرهنگی هنری کشف کرد و یک برنامه جامع تربیتی برای رشد و ارتقاء فرهنگی کانون ها طراحی شود و برنامه های تشکیلاتی و نظام سازی آموزش داده شود.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تهیه و تدوین نظام نامه جامع رشد معرفتی و تشکیلاتی کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: آماده هرگونه کمک و حمایت در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به کانون های فرهنگی هنری مساجد هستیم.

 

کد خبر 992451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha