رسیدگی به وضعیت زندانیان ایثارگر محکوم شده مالی و غیرعمد در قالب تفاهم نامه همکاری

رستمیان از تفاهم نامه منعقد شده اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با امور زندان ها خبر داد و گفت: عقد این تفاهم نامه یک ظرفیت برای زندانیان ایثارگری است که به دلائل محکومیت های مالی و غیرعمد گرفتار شده اند.

« سلیمان رستمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص عقد تفاهم نامه همکاری میان اداره کل زندان ها با اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران البرز گفت: این تفاهم نامه همکاری با هدف رسیدگی بهتر به وضعیت زندانیان ایثارگر انجام شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز افزود: ایثارگری و خدمت یکی از نعمت های خداوند است که به افراد خالص و مجاهد در راه خدا می رسد.

 

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اصلی ترین متولی خدمت رسانی به ایثارگران با هدف تسریع و تسهیل مشکلات و مسائل این عزیزان همواره پیشگام است.

 

رستمیان خاطرنشان کرد: در چارچوب قوانین و مقررات معین در صدد هستیم تا شرایط و امکانات مختلف دستگاه ها را در جهت رفاه حال ایثارگران در نظر داشته باشیم.

 

به گفته وی، تفاهم نامه منعقد شده اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با امور زندان ها یک ظرفیت برای زندانیان ایثارگری است که به دلائل محکومیت های مالی و غیرعمد گرفتار شده اند و در این جریان بنیاد وظیفه رسیدگی به این عزیزان را برعهده دارد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز خاطرنشان کرد: برپایی جشن گلریزان و اختصاص کمک های مومنانه بنیاد زمینه و شرایط آزادسازی این عزیزان را فراهم می سازد. 

 

 

کد خبر 992463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha