کتابخانه عمومی سردار شهید «قاسم سلیمانی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: کتابخانه عمومی سردار شهید «قاسم سلیمانی» شهرستان بیله سوار با حضور مسئولان ارشد استان و به صورت ویدیوکنفرانس و آنلاین با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود.

«پروانه رضاقلیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کتابخانه عمومی سردار شهید «قاسم سلیمانی» شهرستان بیله سوار روز شنبه 24 آبان ماه ساعت 10 با حضور مسئولان ارشد استان و به صورت ویدیوکنفرانس و آنلاین با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: این کتابخانه به عنوان دومین کتابخانه عمومی بزرگ استان و اولین کتابخانه عمومی مزین به نام سردار شهید «قاسم سلیمانی» از روز شنبه فعالیت کتابداری خود را آغاز خواهد کرد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این کتابخانه در مساحد 2050 متر مربع با اعتبار 23 میلیارد ریال ساخت شد و بیش از 15 میلیارد ریال نیز برای تجهیز امکانات و کتاب های آن عزینه شده است.

 

رضا قلیزاده ادامه داد: این کتابخانه دارای بخش های کودک و نوجوان، مرجع، مخزن، ویژه سردار قاسم سلیمانی و بین الملل که کتاب های به زبان های آذری و ترکی برای اتباع جمهوری آذربایجان است.

 

وی خاطر نشان کرد: این پروژه فرهنگی با همکاری وزارت راه و شهرسازی از محل اعتبارات استانی ساخته شد و از همکاری و همدلی استاندار اردبیل در زمینه تسریع در تکمیل پروژه کمال تشکر را دارم.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: امیدواریم با راه اندازی این کتابخانه شاهد تحول فرهنگی در این شهرستان باشیم.

 

رضاقلیزاده افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا همچنان خدمات کتابداری و کتابخوانی نهاد به صورت غیرحضوری است و علاقمندان می توانند با مراجعه سامانه اینترنتی کتابخانه های عمومی کتاب های مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری ثبت کنند و با مراجعه کتابخانه های عمومی آن را به امانت ببرند.

کد خبر 992481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha