هدف از تذکر و سئوال از وزرا فقط رفع مشکلات مردم دیار ۱۵ خرداد است

نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا گفت: هدف از تذکرات و سوالات از وزرا و مسئولین، فقط رفع مشکلات مردم خطه دیار ۱۵ خرداد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا پیش از ظهر پنجشنبه ۲۲ آبان ماه در جلسه شورای اسلامی شهرستان ورامین که با حضور تمام اعضا برگزار شد ، طی سخنانی گفت: فلسفه شورا های اسلامی در سطح کشور ، استان ، شهرستان و بخش ، برای پیشبرد برنامه های عمرانی، فرهنگی ، اجتماعی و رفاهی است.

وی افزود: جایگاه نهاد شورای اسلامی در اسناد بالادستی، محکم و استوار است ؛ نهاد شورای اسلامی یک نهاد تصمیم ساز و تصمیم‌گیر است.

وی ادامه داد: برای جمهوری اسلامی زیبنده نیست که برخی از مسئولان  دچار فساد مالی شوند ؛ ما انتظار نداریم که در دیار ۱۵ خرداد، شاهد برخی حوادث تلخ باشیم و بعضی از افراد در مسئولیت های اجرایی دجار لغزش مالی شوند.

نوش آبادی تاکید کرد: باید با فساد اداری و مالی مقابله شود و شوراهای اسلامی هم از خودشان مراقبت کنند و هم نقش نظارتی خودشان را گسترش دهند.

نمانده دیار پانزده خرداد افزود: ورامین سرزمین پاکان است و نباید تعدادی معدود چهره مشعشع این منطقه را مخدوش و لکه دار کنند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا تصریح کرد: باید هر فردی که در هر جایگاهی است و فسادی انجام داده است با آن مقابله کرد ؛ مردم انتظار دارند به آنها خدمات مطلوب ارائه شود و شورای شهرستان نسبت به مطالبات مردم، جدی تر برخورد کند و از حقوق مردم دفاع کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنده دنبال کار سیاسی و رفتارهای جنجالی در سطح شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا نیستیم ، بلکه هدف از تذکرات و سئوالات از وزرا و مسئولین، فقط رفع مشکلات مردم خطه دیار ۱۵ خرداد است.

نوش آبادی اظهار کرد: با توجه به جلساتی که بنده با وزیر راه و شهرسازی داشتم ، برخی از زیرگذر ها و راه های روستایی الخصوص راه روستایی ریحان آباد بزودی رفع می شود.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات مردم یادآورشد: در این زمینه بطور جد پیگیر هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

 

کد خبر 992634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha