پیام تسلیت آیت الله حسینی به مناسبت درگذشت نخستین امام جمعه مرکز  کهگیلویه و بویراحمد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت الله شهمیری، اولین امام جمعه مرکز استان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «قربانعلی شهمیری»، نماینده دوره اول استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، و امام جمعه شهرهای یاسوج و کاشمر دار فانی را وداع گفت.

 

آیت‌الله «سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت الله شهمیری، اولین امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد صادر کرد.

 

در پیام تسلیت نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است: ضایعه درگذشت این عالم ربانی را به بیت مکرم ایشان، فرزندان و دوستان آن مرحوم تسلیت و تعزیت می‌گویم، شخصیتی که یاد و خاطرات زیادی از تلاش ها و مجاهدت های عالمانه و مخلصانه وی در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس در استان باقی مانده است.

 

در ادامه پیام تسلیت آیت‌الله حسینی آمده است: برای آن مرحوم از درگاه پروردگار متعال غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

کد خبر 992660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha