شنبه‌ های کتاب کانون ‌های مساجد در افزایش سرانه مطالعه در کشور موثر است

راستینه هفشجانی گفت: شنبه‌های کتاب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک طرح ملی است که می‌تواند در افزایش سرانه مطالعه در کشور موثر واقع شود.

«احمد راستینه هفشجانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب سرآغاز شکل گیری فکر و اندیشه و غذای روح ما برای تحول و تحول آفرینی است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کتاب سرآغاز و منشأ حرکت و جوشش ما برای تغییر در محیط پیرامون ما است، صریح کرد: البته کتاب قبل از آنکه برای تغییر محیط پیرامون به ما کمک کند باید برای تغییر نگاه و اندیشه مان به جهان پیرامونمان به یک نقطه باثباتی برسیم.

 

راستینه ابراز امیدواری کرد: شنبه‌ های کتاب کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یک برنامه جدی نقش مهمی در افزایش سرانه کتاب دارد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مطالعه کمک می‌کند تا در محیط پیرامون خود و برای آبادسازی و رشد و ارتقا جوانان کشورمان در آینده ایران اسلامی مؤثر باشیم.

 

راستینه خاطرنشان کرد: طرح کلی اندیشه سازی اسلامی در قرآن که با نگاه و فکر و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای است می تواند ما را در اصلاح نگرش در حوزه حکومت اسلامی کمک کند به طور مثال کتاب انسان ۲۵۰ ساله می تواند ما را با مبارزات سیاسی اهل فکر آشنا می کند و به ما یاد می دهد استقامت هزینه اش از سازش بسیار کمتر است.

 

وی افزود: امید است با نگرش درست به مقوله کتاب و کتابخوانی بتوانیم در رشد و پویایی فکر و اندیشه مؤثر واقع شویم.

 

کد خبر 992677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha