فرصت‌های شغلی در قالب حمایت از طرح‌های اشتغالزا تحقق می‌یابند

شیبه با بیان اینکه فرصت‌های شغلی در قالب حمایت از طرح‌های اشتغالزا تحقق می‌یابند گفت: از ظرفیت کارآفرینان باید به نحو مطلوبی در راستای مهارت‌آموزی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» در دیدار با فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح‌های اشتغال و تامین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان اظهار کرد: فرصت‌های شغلی در قالب حمایت از طرح‌های اشتغالزا تحقق می‌یابند.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با تاکید بر لزوم مهارت‌آموزی مددجویان تصریح کرد: از ظرفیت کارآفرینان باید به نحو مطلوبی در این راستا استفاده شود.

 

وی از تلاش انجام شده فرماندار و نماینده مجلس اندیمشک برای اشتغالزایی مددجویان و حمایت مددجویان کمیته امداد قدردانی کرد و افزود: شهرستان اندیمشک سال گذشته ۲0۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد کرد و امسال نیز برای ایجاد دوبرابری فرصت شغلی در این شهرستان برنامه‌ریزی شده است .

 

«علی قلی‌پور» نیز با بیان اینکه 10 هزار نفر در شهر اندیمشک از خدمات این کمیته امداد در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و معیشتی اشتغال بهره‌مند شده‌اند ابراز کرد: در مسیر خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش، تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال و رسیدن به خودکفایی خانواده با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان پرداخت و در جهت خودکفایی برای آموزش در کلاس‌های فنی و تخصصی در جهت راه‌اندازی مشاغل آموزش داده شدند.

 

رئیس کمیته امداد اندیمشک اضافه کرد: یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد اندیمشک توانمندسازی و خودکفایی مددجویان بوده و در این راستا برای خودکفایی مددجویان طرح‌های اشتغال‌زای متنوعی در دستور کار قرار داده شده است.

 

وی عنوان کرد: در جهت ترغیب دانش‌آموزان و به منظور دسترسی آسان به امکانات آموزش‌های مجازی در شرایط کرونایی تعدادی تبلت که به همت کمیته امداد و خیرین شهرستان تامین شده بود، میان دانش‌آموزان ممتازو نیازمند توزیع شد.

 

قلی‌پور به ارائه خدمات و اقدامات مراکز نیکوکاری در حوزه‌ها از جمله مسکن، درمان، جهیزیه، مساعدت‌های بلاعوض و کمک هزینه تحصیلی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، این مراکز اقدام به توزیع ماسک، دستکش و بسته‌های غذایی کردند.

 

وی بیان کرد: تامين كمک هزينه جهيزيه و هديه ازدواج به زوج‌های جوان زير پوشش يكی از برنامه‌های كميته امداد بوده كه با هدف اجرای سنت‌های اسلام و توسعه فرهنگ ازدواج آسان زوج‌های جوان انجام می‌شود.

 

رئيس كميته امداد امام انديمشک یاد آور شد: اين جهيزيه ها شامل وسايل ضروری و اوليه زندگی بودند كه طی يک سال اخير به نوعروسان زيرپوشش اين نهاد در انديمشک اهدا شد.

 

کد خبر 992710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha