بارش اولین تگرگ پائیزی در محور جبالبارز راهداران جیرفتی را محک زد

مسعود جمیلی گفت: بارش اولین تگرگ پائیزی در محور جبالبارز راهداران جیرفتی را محک زد و با تلاش این راهداران اکنون جاده ها و گردنه های مناطق کوهستانی جیرفت باز است و تردد در آنها جریان دارد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، «مسعود جمیلی»، گفت: بارش اولین تگرگ پائیزی در محور جبالبارز راهداران جیرفتی را محک زد و با تلاش این راهداران اکنون جاده ها و گردنه های مناطق کوهستانی جیرفت باز است و تردد در آنها جریان دارد. 
 

 

 

 

 

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان اضافه کرد: عصر امروز شاهد بارش شدید تگرگ در محدوده تونل اسفند تا دهستان مسکون در محور ارتباطی جیرفت - جبالبارز - دهبکری هستیم که با حضور راهدران اداراه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت و اکیپ های گشت مستقر در راهدارخانه جبالبارز تردد وسایل نقلیه و خودروهای عبوری در این محور بدون مشکل مدیریت شده به طوری که در حال حاضر شاهد ترافیکی روان در این محور هستیم.

 

 

 





وی با اشاره به دپوی شن و نمک مورد نیاز به اندازه کافی در راهداراخانه جبالبارز و آماده باش راهداران، خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه ناپایداری ها در صورت نیاز به عملیات راهداری با دستگاه های شن و نمک پاش این اقدام انجام می شود.



 

 



جمیلی با بیان این مطلب که اکنون شاهد آغاز اولین بارش های پائیزی در جاده های مناطق کوهستانی و شریانی هستیم، افزود: رانندگان توجه کنند که لغزندگی محورها دور از انتظار نیست و بایستی قبل از حرکت وسایل نقلیه حتما از سالم بودن لاستیک ها و دیگر وسایل ایمنی خودرو نظیر برف پاکن ها، چراغ ها، سیستم ترمز و گرمایشی اطمینان حاصل کنید.


 

 

 




مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به این که کلیه تمهیدات برای عبور و مرور ایمن خودروها در حوزه خدمات رسانی این اداره کل اندیشه شده است، بیان کرد: هم اکنون کلیه محورهای ارتباطی در جنوب کرمان باز و تردد روان در این محورها جربان دارد.


 

 



 
وی در خاتمه از مردم و رانندگان خواست مشکلات جاده ای را با شماره گیری ۱۴۱ به مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل اطلاع دهند تا همکاران ما در این مجموعه با اطلاع رسانی به شهرستان ها و گشت های راهداری نسبت به رفع مشکل در جاده ها در کمترین زمان اقدام کنند.

کد خبر 992733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha