آماده باش دستگاه های اجرایی و خدماتی قزوین برای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا

جمالی پور گفت: در شرایط کنونی تمامی امکانات و تجهیزات استان باید در خدمت ستاد مقابله با کرونا قرار بگیرد و از امروز تمام دستگاه های اجرایی و خدماتی در استان قزوین برای اجرای مصوبات این ستاد در آماده باش کامل قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین بیان کرد: با وجود پیگیری ها و مصوباتی که در ستاد مقابله با کرونا داشتیم و همچنین تلاش دست اندرکاران و کادر درمان در این خصوص، متأسفانه آمار و ارقام گویای این نکته مهم است که آنچه می خواستیم برآورده نشده و همچنان میزان ابتلا و شیوع کرونا در استان قزوین بالا بوده و نگران کننده است، بنابراین باید اقدامات جدی تری در این حوزه اتخاذ شود.

 

استاندار قزوین ادامه داد: نقش مردم در مهار کرونا اساسی و کلیدی است و شکست این بیماری بدون همکاری جامعه نشدنی است.

 

وی عنوان کرد: دیگر هیچگونه کم‌ کاری از مدیران و مسئولان و حتی شهروندان در حوزه مقابله با کرونا پذیرفتنی نیست و همه جامعه موضوع کرونا را جدی بگیرند و نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توجه لازم را داشته باشند.

 

جمالی پور اعلام کرد: در شرایط کنونی تمامی امکانات و تجهیزات استان باید در خدمت ستاد مقابله با کرونا قرار بگیرد و از امروز تمام دستگاه های اجرایی و خدماتی در استان قزوین برای اجرای مصوبات این ستاد در آماده باش کامل قرار می گیرند.

 

وی تأکید کرد: در حال حاضر اولویت نخست دستگاه های اجرایی قزوین کنترل و مهار کرونا بوده و کارهای اجرایی پس از آن اهمیت دارد، بنابراین باید با تمام توان و ظرفیت پای کار بود و نسبت به بهبود وضعیت و کاهش میزان ابتلا و شیوع کرونا برنامه ریزی کرد.

 

استاندار قزوین اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته ستادی تحت عنوان ستاد توزیع و تأمین نیروی عملیاتی در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین تشکیل می شود تا در آن هر اداره تعدادی از کارمندان خود را برای کنترل و مقابله با کرونا اختصاص دهد.

 

وی تصریح کرد: تا اطلاع بعدی از برگزاری تمام تجمعات و مراسم های عروسی و ترحیم باید به طور جدی جلوگیری شود چرا که هر مراسم زمینه ابتلای چند نفر را فراهم می کند.

 

جمالی پور خاطر نشان کرد: اتوبوسرانی تنها مجاز به استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت خود بوده و تاکسی ها هم باید حداکثر سه مسافر را جابه جا کنند و باید اذعان کرد تنها در صورت رعایت تمام این مصوبات است که می توان قزوین را از این وضعیت بحرانی خارج کرد وگرنه صرف تدوین مصوبات نمی تواند مشکلی را حل کند.

 

کد خبر 992800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha