۳ هزار و ۹۰۴ کارمند نیکوکار حامی فرزندان ایتام در زنجان

به گفته صفری، در حال حاضر ۳ هزار و ۹۰۴ کارمند نیکوکار در سطح استان زنجان حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه ساماندهی سومین دوره رزمایش کمک‌های مومنانه اظهار کرد: کمک های مومنانه مردم ولایی استان زنجان که در قالب طرح های ایران همدل، «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» به دنبال فرامین وتاکیدات مقام معظم رهبری برای خدمات رسانی به جامعه هدف این نهاد و نیازمندان شکل گرفت.

 

هدایت صفری گفت: همدلی وکمک مومنانه مردم استان در طرح های اجرایی این نهاد ستودنی، و این نهضت به عنوان نماد و جلوه ای از نیکوکاری مردم خیر ونوع دوست استان ماندگار شد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار استان زنجان همواره با تأسی به ائمه اطهار(ع) در حوزه انجام مسئولیت‌های اجتماعی به‌ویژه کمک به نیازمندان پیشرو و پیش‌قدم هستند، اضافه کرد: همدلی و کمک مؤمنانه مردم خیر و نوع‌دوست استان همچنان ادامه داشته و شاهد رشد کمک‌های جمع‌آوری‌شده از سوی مردم نیک‌اندیش استان در این زمینه هستیم .

 

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه از اجرای طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی در قالب "پویش ایران سرزمین مهربانی"با هدف جذب حامیان جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد خبر داد و اضافه کرد: تلاش می کنیم با اجرای این طرح زمینه مشارکت بیش از پیش خیران زنجانی ، کارکنان دستگاههای اجرایی ، اصناف و اقشار مختلف مردم در این طرح ها و خدمت رسانی موثر و هدفمند به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان بیشتر از گذشته فراهم شده و در حوزه کاری این نهاد اثرگذار شود.

 

وی با اعلام اینکه در حال حاضر سه هزار و 904 کارمند نیکوکار در سطح استان حمایت مادی ومعنوی فرزندان ایتام ومحسنین را برعهده گرفته اند، افزود: امید است با جریان سازی و گفتمان سازی موثر در این بخش ومشارکت حداکثری کارکنان دولت و همکاری مضاعف مدیران دستگاه های اجرایی ، بانک ها ، بیمه ها ، نهاد های قضایی ، نظامی وانتظامی وهمچنین اتحادیه ها ،و بنگاههای تولیدی وکارگری بتوانیم بخش زیادی از کارمندان خیر و نیکوکار و سایر صنوف را به عنوان حامی طرح اکرام ایتام ومحسنین جذب  نماییم .

 

صفری همچنین ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری به صورت تخصصی با هدف پیوند توان اغنیاء و نیازمندان واجتماع محور کردن فرآیند فقر زدایی را از رویکردهای دیگر این نهاد در حوزه خدمت رسانی به اقشار نیازمند جامعه عنوان کرد و گفت : با همین رویکرد تعداد مراکز نیکوکاری استان به 116 مرکز افزایش یافته واز محل مشارکت خیران ونیکوکاران در برنامه های اجرایی این نهاد از طریق این مراکز وتشکل های مردمی  تحت نظر کمیته امداد خدمات قابل توجهی به خانواده های نیازمند ارائه می شود.

کد خبر 992818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha