آثار تصویری طرح «شنبه های کتاب» در فضای مجازی منتشر می‌شود

سقاء گفت: آثار تصویری و فیلم ها تهیه شده توسط فعالان کانون های مساجد برای معرفی کتاب در طرح «شنبه های کتاب» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آثار تصویری و فیلم ها تهیه شده توسط فعالان کانون های مساجد برای معرفی کتاب در طرح «شنبه های کتاب» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی از جمله کانون ها در مساجد مدیران و فعالان کانون ها در طرح ابتکاری اقدام به اجرای طرح «شنبه های کتاب» از طریق معرفی کتاب در شبکه های مجازی می کنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: تاکنون فیلم های فاخر در زمینه معرفی کتب مختلف دینی، فرهنگی، اجتماعی، کودک و نوجوان و هنری تهیه شده است که این آثار برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بارگذاری شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این طرح با هدف معرفی کتاب های مختلف در بین اعضای کانون های مساجد در بین الصلاتین اجرا می شد که به دلیل تعطیلی نمازهای جماعت در شهرهای وضعیت قرمز از لحاظ شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

 

سقاء اعلام داشت: مهمترین هدف این طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که در این ایام به دلیل اوقات فراغت بیشتر به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تردد و مهمانی می توانیم انس و الفت ماندگار با کتاب داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: علاقمندان برای پر کردن اوقات فراغت می توانند از ظرفیت کتابخانه های مساجد در محلات استفاده کنند تا زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فراهم شود.

 

سقاء عنوان کرد: کتاب بهترین یار مهربانی است که می تواند در این شرایط یاری گر تنهایی و خلوت افراد باشد.

کد خبر 992880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha