فعالیت ۱۶۷ باب کتابخانه در مساجد چهارمحال و بختیاری

مظاهری گفت: تعداد ۱۶۷ باب کتابخانه در مساجد چهارمحال و بختیاری تاسیس شده تا اعضای کانون های فرهنگی هنری بتوانند در کنار سایر فعالیت های کانونی از ظرفیت کتابخانه های مساجد نیز استفاده کنند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: تعداد ۱۶۷ باب کتابخانه در مساجد چهارمحال و بختیاری تاسیس شده تا اعضای کانون های فرهنگی هنری بتوانند در کنار سایر فعالیت های کانونی از ظرفیت کتابخانه های مساجد نیز استفاده کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تعداد کانون های فرهنگی هنری این استان را ۴۴۰ باب عنوان کرد و افزود: این کانون ها با برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، مذهبی و ... نوجوانان و جوانان زیادی را تاکنون جذب مساجد کرده اند.

 

وی ادامه داد: امسال به دلیل شیوع کرونا و پیشگیری از این ویروس منحوس قالب برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مظاهری به سامانه «بچه های مسجد» اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این سامانه همه فعالیت های کانون قابل مشاهده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: کتابخانه های مساجد استان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی باید اقدام به بروزرسانی فعالیت های این حوزه داشته باشند.

 

کد خبر 992888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha