رشد ۱۹۹ درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری فارس

بذرافشان گفت: در هفت ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۱۹۹ درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری در استان فارس بوده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (شنبه 24 آبان) از کمک بیش از 112 میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: مردم نیکوکار فارس در هفت ماهه نخست امسال، 112 میلیارد 600 میلیون تومان تومان  به مراکر نیکوکاری برای امور نیازمندان کمک کردند.

مدیر کل کمیته امداد فارس ادامه داد: 280 مرکز نیکوکاری در استان در حال فعالیت هستند و امسال این میزان کمک در مدت هفت ماه توسط مردم به عنوان اعضای معتمد محله جمع آوری شده و برای امور  مختلف نیازمندان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: از این مبلغ جمع آوری شده، 71 میلیارد و 300 میلیون تومان به تامین معیشت نیازمندان اختصاص داده شده و مابقی آن صرف سرفصل های جهیزیه، مسکن، درمان، فرهنگی و ... شد.

بذرافشان با تشکر از  اعتماد مردم نیکوکار فارس به مراکز نیکوکاری عنوان کرد: در هفت ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته شاهد رشد 199 درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری در استان فارس بوده ایم.

کد خبر 992903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha