هشت خانه عالم در ملایر در دست ساخت است

حجت الاسلام نجفی گفت: در شهرستان ملایر هشت خانه عالم در حال ساخت است که توسط کمک های مردمی و خیرین و بنیاد برکت و اداره تبلیغات اسلامی تامین اعتبار و طی دو سال آینده ساخته می‌شود.

 «حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در کمیته برنامه ریزی سال ۹۹ با مساعدت فرماندار ویژه ملایر قریب به ۲۴۰ میلیون تومان جهت تعمیر و تجهیز خانه های عالم روستاها دیده شده است و امیدواریم تخصیص اعتبار هم به صورت ویژه صورت گیرد.

 

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: در مجموع در شهرستان هشت خانه عالم در حال ساخت است که توسط کمک های مردمی و خیرین و بنیاد برکت و اداره تبلیغات اسلامی تامین اعتبار می گردد که این خانه‌ها طی دو سال آینده ساخته و تحویل داده می‌شود.

 


   وی از ساخت خانه عالم  در روستای توتل به همت مردم و خیرین خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح از هفته قبل شروع شده است  .


 وی با بیان اینکه ۲۰۰ متر مساحت زمین  برای این خنه عالم اهدا شده گفت: هزینه تکمیل این خانه عالم ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است و تعدادی از خیرین هم مقداری از مصالح را تامین کرده اند.

 

وی گفت: این خانه عالم در راستای استقرار روحانی دائم در این روستا و ترویج احکام شرعی و معارف اسلامی قرار می‌گیرد و کنار این پروژه مجتمع فرهنگی و تبلیغی دیگری نیز طراحی گردیده که امیدواریم با حمایت مسئولین و خیرینی که دغدغه فرهنگی دارند به بهره برداری برسد.
 

مدیر اداه تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۳۰ خانه عالم در سطح روستاهای شهرستان ملایر احداث شده  تصریح کرد: بسیاری از روستاهای شهرستان نیازمند خانه عالم هستند.

 حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه زمین خانه‌های عالم بیشتر از سوی خیرین و مردم اهدا می‌شود اظهار کرد: در این زمینه نیازمند کمک و یاری خیران و مردم هستیم تا بتوانیم در همه روستاها نسبت به احداث خانه‌های عالم اقدام و روحانیون را در روستاها مستقر کنیم.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه بسیاری از روستاهای شهرستان ملایر نیازمند خانه عالم هستند افزود: وجود روحانیون در روستاها کمک بزرگی در تبیین و ترویج مسائل دینی، فرهنگی و اجتماعی در روستاها دارد.

کد خبر 992909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha