تشریح برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی در جهرم

امیرزاده با تشریح برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی در شهرستان جهرم، برگزاری نشست کتاب خوان، معرفی کتاب، عضویت رایگان کتابخانه های عمومی و... را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

«مجتبی امیرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته کتاب و کتاب خوانی به برنامه های اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم در این هفته اشاره کرد و گفت: بازدید از کتابخانه های سطح شهرستان با همراهی مسئولان از جمله برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی است که در روز نخست این هفته بازدید از کتابخانه بخش «کردیان» در حال انجام است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم افزود: در کتابخانه های روستایی نیز، طرح معرفی کتاب توسط نویسندگان روستا در برنامه هفته کتاب و کتاب خوانی به اجرا گذاشته می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین راه اندازی ایستگاه مطالعه دیگر برنامه این هفته است که در روستای «موسویه» بخش «کردیان» شهرستان جهرم انجام می شود.

 

امیرزاده با اشاره به اینکه در روز دوم هفته کتاب و کتاب خوانی نیز از کتابخانه های عمومی شهرستان خفر بازدید به عمل می آید، عنوان کرد: همچنین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی نیز در این شهرستان برگزار می شود.

 

وی معرفی و تقدیر از برگزیدگان جشنواره «رضوی» را از جمله برنامه های هفته کتاب در شهرستان جهرم عنوان کرد و اظهار داشت: نشست «کتاب خوان» نیز 29 آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم ادامه داد: در آیینی به بهانه هفته کتاب از شرکت کنندگان مسابقه «کرونا را شکست می دهیم» با اهدای لوح، تقدیر به عمل می آید.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عضویت رایگان کتابخانه های عمومی همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی، گفت: طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار، در روز شنبه  ۲۴ آبان‌ از طریق سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور انجام می شود.

 

امیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: عضویت رایگان بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار به مدت یک روز و از طریق سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور (سامان) انجام شده و قابل تمدید نیست.

 

کد خبر 992910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha