اولین دوره مسابقات قرآن کریم به مناسبت سالروز شکست حصر دشت‌آزادگان برگزار شد

حمادی با بیان اینکه اولین دوره مسابقات قرآن کریم به مناسبت ۲۶ آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد در مسجد الرحمن این شهرستان برگزار شد گفت: این مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۶ و بالای ۱۶سال و در دو رشته قرائت ترتیل و تحقیق برگزار شد.

«یوسف حمادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: اولین دوره مسابقات قرآن کریم به مناسبت ۲۶ آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد مسجد الرحمن شهرستان سوسنگرد برگزار شد.

 

رئیس مجمع قاریان شهرستان دشت‌آزادگان با بیان اینکه این مسابقه از سوی کانون فرهنگی هنری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه دشت‌آزادگان برگزار شد افزود: این مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۶و بالای ۱۶سال  و در دو رشته قرائت ترتیل و تحقیق برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۰۰ نفر از قاریان، مرتلان و علاقه‌مندان قرآن از کلیه شهرستان‌های خوزستان در این مسابقات شرکت کردند ادامه داد: در پایان به سه نفر از برگزیدگان برتر در هر مقطع سنی و هر رشته با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده‌ای تقدیر به عمل آمد.

 

حمادی با بیان اینکه این دوره از مسابقات شب گذشته (جمعه 23 آبان) برگزار شد تصریح کرد: داوران این دوره از مسابقات امین سعدونی و حمزه عوده‌زاده بودند و تلاوت افتتاحیه و اختتامیه مسابقات به ترتیب توسط قاریان برتر کشور خلیل سواری و سیدعباس موسوی صورت گرفت.

 

کد خبر 992918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha