اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان قزوین

محمدبیگی از اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان قزوین به مناسبت روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار خبر داد.

«فاطمه محمدبیگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، طرح سراسری عضویت رایگان امروز ۲۴ آبان ماه در کتابخانه های عمومی استان قزوین اجرا می شود.

 

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا این طرح به صورت غیرحضوری و مجازی انجام می شود، بنابراین علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه مدیریت کتابخانه ‌های عمومی به آدرس http://www.samanpl.ir فرم درخواست ثبت‌ نام را تکمیل کنند.

 

وی تأکید کرد: همچنین به منظور تکریم اعضای کتابخانه‌های عمومی و به دلیل تعطیلی‌های پیش آمده، عضویت همه اعضای کتابخانه ‌های عمومی استان به مدت یک‌ سال و از تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۹ به صورت رایگان، تمدید می شود.

 

محمدبیگی خاطر نشان کرد: در حال حاضر استان قزوین دارای ۵۹ باب کتابخانه نهادی و مشارکتی است که بیش از ۹۸۰ هزار جلد کتاب در این کتابخانه ها وجود دارد که علاقمندان می توانند در بخش های مختلف از این کتب بهره گیرند.

کد خبر 992949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha