احیای چشم انداز محور زندیه با جمع آوری پل عابر پیاده بولوار «کریم خان زند»

زوربخش گفت: عملیات جمع آوری پل عابر پیاده بولوار «کریم خان زند» با هدف احیای چشم انداز محور زندیه و ثبت جهانی ارگ کریمخانی به انجام می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجتبی زوربخش»، امروز (شنبه 24 آبان) از آغاز عملیات جمع آوری پل عابر پیاده بولوار «کریم خان زند» خبر داد و به خبرنگاران گفت: این اقدام با هدف احیای چشم انداز محور زندیه و ثبت جهانی ارگ کریمخانی به انجام می رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز افزود: این تصمیم در پی بررسی های کارشناسی و استناد به مصوبه شورای ترافیک استان به انجام خواهد رسید و موجب تسهیل دسترسی آسان تر افراد کم توان و سالمند به گالری متروی «زند» نیز خواهد شد.

وی اضافه کرد: پل عابر پیاده بولوار «کریم خان زند» پس از جمع آوری در بولوار «ایمان جنوبی» استفاده خواهد شد و پل عابر پیاده میدان «آزادی» در ورودی پارک «آزادی» شیراز نیز از پل هایی است که به زودی جابجا خواهد شد.

زوربخش دلیل جابجایی پل عابر پیاده میدان «آزادی» را انجام عملیات عمرانی ایستگاه متروی در این میدان عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از ایستگاه متروی «آزادی» امکان گذر زیر سطحی از گالری قطار شهری برای عبور ایمن از عرض خیابان برای شهروندان نیز فراهم خواهد شد.

وی اعلام کرد: این پل عابر پیاده نیز پس از جمع آوری بولوار «پرستار» که فاصله میان میدان «احسان» تا ورودی بولوار «حسینی الهاشمی» را شامل می شود، قرار داده خواهد شد.

کد خبر 992968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha