زنگ کتاب در بندر آستارا نواخته شد

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی زنگ کتاب و کتابخوانی در بندر مرزی آستارا نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«آرزو عباس زاده» امروز(شنبه، ۲۴ آبان) در آیین نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدرسه دخترانه فرندخت این شهرستان ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی در جمع دانش آموزان، گفت: بهترین راهکار برای توسعه فرهنگی جامعه ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم به ویژه دانش آموزان است.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا با بیان اینکه داشتن مطالعه در موفقیت یک جامعه پویا بسیار موثر است، افزود: مطالعه و کسب علم و علاقه دانش آموزان به مسائل کتابخوانی رمز موفقیت جامعه ای درس خوان در آینده است.

 

وی با اشاره به اینکه والدین و آموزش و پرورش نقش کلیدی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان دارند، تصریح کرد: یکی از موضوع‌ هایی که باید در آموزش وپرورش مورد توجه ویژه قرار گیرد برنامه‌ ریزی برای مطالعه مفید و انس دانش‌ آموزان با کتابخوانی است.

 

عباس زاده بر ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: خواندن دریچه ورود به شهر علم و دانش است و باید اهمیت مطالعه کتاب برای همه افراد جامعه و بویژه دانش آموزان روشن شود.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا گسترش فرهنگ کتابخوانی را به عهده همه دستگاه ها دانست و خاطرنشان کرد: کتاب های خوب باید در اختیار مردم قرار بگیرد تا با جذابیت بیشتر سبب عادت به مطالعه کتاب در آنها شود.

کد خبر 992969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha