«شنبه های کتاب» کانون فرهنگی هنری محقق با معرفی کتاب کودک اجرا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محقق روستای پاراقشلاق گفت: «شنبه های کتاب» کانون محقق با معرفی کتاب کودک با عنوان «حسنی دنبال بهاره» مجموعه شعر از مجتبی نیک آئین اجرا شد.

«عسگر ایران نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: «شنبه های کتاب» کانون محقق با معرفی کتاب کودک با عنوان «حسنی دنبال بهاره» مجموعه شعر از مجتبی نیک آئین اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محقق روستای پاراقشلاق تصریح کرد: این برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: تلاش کرده ایم تا با اشتراک فیلم های معرفی کتاب اعضای کانون آنها ترغیب و تشویق به مطالعه در کتب های مخالف کنیم.

 

ایران نژاد اعلام داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم حضور اعضای کانون در مسجد این حرکت فرهنگی خواهد توانست زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در بین نوجوانان و جوانان افزایش دهد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محقق بیان کرد: با تهیه تعدادی از کتب کودک و اهدا آن به اعضای کانون تلاش کرده ایم که فرهنگ مطالعه را در بین اعضای نوجوان این کانون افزایش دهیم.

 

ایران نژاد افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است که با اجرای این طرح امیدواریم گام های موثری در این زمینه برداشته باشیم.

 

کد خبر 992995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha