اعلام برگزیدگان مسابقه فرهنگی «۷مهر» در کاشان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان اسامی برگزیدگان مسابقه فرهنگی ویژه روز آتش نشان را اعلام کرد.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: مسابقه فرهنگی «۷ مهر» ویژه بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی در بخش های نقاشی و پیامکی در دو رده  سنی کودکان و نوجوانان از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان برگزار شد.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان افزود: این سازمان به سبب نقش انکارناپذير مقوله اطلاع رسانی و آموزش های عمومی در کاهش آثار سوء ناشي از وقوع حوادث و سوانح و كمك به ترویج و ارتقای سطح فرهنگ ایمنی در جامعه و پيشگيري از وقوع حوادث احتمالي اقدام به برگزاری این مسابقه کرد.

 

پیراسته تصریح کرد: این مسابقه در بخش نقاشی با چهار موضوع «من همیار آتش نشان هستم»،  نآتش نشان شجاع» ،  «حضور من در یک عملیات آتش نشانی» و «تجهیزات آتش نشانی» ویژه سنین ۴ تا ۱۱ سال و در بخش پیامکی با ارسال جملاتی در وصف آتش نشان و شغل آتش نشانی برگزار شد.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان افزود: در بخش نقاشی بیش از ۴۰۰ اثر دریافت شد که با نظر هیأت داوران آثار عرشیا تخت فیروزه ، سید امیرحسین میری، نازنین زهرا بابائیان، بینا محبی از کاشان و بنیتا خوشنویس از اهواز به عنوان آثار برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

 

پیراسته خاطر نشان کرد: در بخش پیامکی از میان حدود ۱۰۰ پیامک ارسالی، مهدی چهارباغی کاشانی و  سید محمدرضا تفرشی برگزیده شدند که جوایز نفیسی از سوی سازمان آتش نشانی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

کد خبر 993002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha