مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «درس های پیامبر اعظم (ص)» در زنجان برگزار می شود

به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «درس های پیامبر اعظم (ص)» توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «درس های پیامبر اعظم (ص)» به مناسبت گرامیداشت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

 

زمان ثبت نام و شرکت در این مسابقه از ۱۲ آبان آغاز شده و تا ۱۹ آذر ماه، ادامه خواهد داشت و در نهایت به ۵ نفر از برندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و مسابقه به صورت آنلاین از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی به نشانیwww.samakpl.ir برگزار می شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه نسخه الکترونیک کتاب از طریق وبگاه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر به نشانی www.abharplib.ir اقدام کنند.

 

گفتنی است، کتاب «درس های پیامبر اعظم (ص)» گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شخصیت، ویژگی‌ها، و بعثت نبی‌مکرم اسلام صلی الله علیه و آله است که از میان بیانات معظم‌له از خرداد ۱۳۶۸ تا شهریور ۱۳۹۱ انتخاب شده است.

کد خبر 993013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha