اجرای طرح «شهید سلیمانی» برای مقابله با کرونا در گلستان

حسینی از اجرای طرح شهید سلیمانی با رویکرد محله محوری برای مقابله با کرونا در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،  سرهنگ «سید موسی حسینی» ظهر امروز(شنبه ۲۴ آبان) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: برای مقابله با کرونا باید روندی را در حوزه عملیات روانی طی کنیم سپس با شاخص گذاری افکار عمومی را به این سمت سوق دهیم.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: در حوزه فرهنگ سازی و اغناسازی افکار عمومی باید اقدامات عمیق و دقیق تری صورت بگیرد و در حوزه عملیات روانی سناریوسازی شود.

 

وی یادآور شد: در حوزه ها و اقشار مختلف درصد استفاده از ماسک‌ پایین است و این مهم نشان می دهد که در سناریوسازی ضعیف عمل کردیم و باید از ظرفیت کارشناسان عملیات روانی و رسانه های استان برای اغناسازی در مقابله با کرونا و استفاده از ماسک استفاده شود.

 

حسینی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پژوهش تفاهم نامه ای را در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا می کنند که اجرای این طرح در استان گلستان نیز در دستور کار قرار می گیرد.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: طرح شهید سلیمانی با رویکرد محله محوری اجرایی خواهد شد.

 

گفتنی است؛ براساس طرح شهید سلیمانی پایگاه‌های سلامت مسجد محور بسیج برای کار‌هایی مانند بیماریابی، امدادرسانی، خدمات بهداشتی، خدمات معیشتی و غیره در سراسر کشور فعال شدند.

 

کد خبر 993029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha