آمار فوتی های کرونا در فارس به یک هزار و ۹۰۹ نفر رسید

همتی گفت: در شبانه روز گذشته ۳۵ نفر مبتلا به کرونا فوت کردند که آمار فوتی های فارس را به یک هزار و ۹۰۹ نفر رسانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (شنبه 24 آبان) با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان 115 هزار و 516 نفر به کرونا مبتلا شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: تا کنون در کل استان بیش از 426 هزار تست کرونا در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: 2هزار و 46 بیمار بستری مشکوک و علامت دار به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 323 نفر آنها با وخامت در شرایط جسمی خود در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به قربانیان کرونا در 24 ساعت گذشته عنوان کرد: در شبانه روز گذشته 35 نفر مبتلا به کرونا فوت کردند که آمار فوتی های فارس را به یک هزار و 909 نفر رسانده است.

همتی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا در فارس تا کنون 98 هزار و 906 نفر مبتلا به کرونا از بیمارستان و ایزوله خانگی خارج شده و بهبود یافته اند.

 وی اعلام کرد: متاسفانه ظرفیت بیمارستان های فارس در حال حاضر بسیار محدود شده است و مردم باید مراقبت از خود و دیگران را با رعایت نکات بهداشتی جدی تر بگیرند و 27 شهرستان فارس نیز در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

کد خبر 993046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha