رعایت پروتکل های بهداشتی در ۸۳ درصد از مدارس گلستان

گوهری راد از کاهش حدود ۶ درصدی حضور دانش آموزان گلستانی به مدارس خبر داد و گفت: ۸۳ درصد از مدارس گلستان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» ظهر امروز(شنبه ۲۴ آبان) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر ۴۵.۹۴ درصد دانش آموزان گلستانی مراجعه حضوری به مدارس را انتخاب کردند و طی روزهای اخیر مراجعه حضوری دانش آموزان به مدرسه با کاهش حدود ۶ درصدی همراه بوده است.

 

 مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به افزایش دو و نیم درصدی آمار دانش آموزان در بهره مندی از آموزش تلویزیونی و افزایش سه درصدی استفاده از شبکه شاد در استان اشاره کرد و ادامه داد: ۸۳ درصد از مدارس پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.


وی متذکر شد: بیشترین تعداد اُفت دانش آموزان از مراجعه حضوری به مدارس مربوط به شهرستان رامیان بوده است، همچنین بیشترین حضور مراجعه دانش آموزان به مدارس در شهرستان علی آبادکتول گزارش شده است.


گوهری راد اضافه کرد: تعدادی از همکاران و دانش آموزان به دلیل داشتن علائم مشکوک قرنطینه خانگی شدند البته این به معنای ابتلا به کرونا نیست چراکه این افراد آزمایش کرونا ندادند اما بنا به درخواست پزشک به قرنطینه خانگی رفتند.


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: ۳۸ نفر از همکاران فرهنگی طی هفته گذشته به قرنطینه خانگی رفته بودند که این میزان در هفته پیش از آن ۳۲ نفر بوده است، همچنین در هفته گذشته ۱۹ نفر از دانش آموزان به دلیل داشتن علائم سرماخوردگی به قرنطینه خانگی رفتند.

 

کد خبر 993051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha