گزارشی از یهودی‌سازی بیت‌المقدس با مشارکت امارات

امارات اعلام کرده است که آماده هستند تا در یک پروژه یهودی سازی در بیت المقدس با هدف تبدیل یک محله عرب به یک مرکز صنعتی و تجاری به نفع شرکت آمریکایی شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، امارات اعلام کرده است که آماده هستند تا در یک پروژه یهودی سازی در بیت المقدس با هدف تبدیل یک محله عرب به یک مرکز صنعتی و تجاری به نفع شرکت آمریکایی شرکت کنند.

 

روزنامه لبنانی الاخبار گفت كه فلور حسن ناهوم ، معاون شهردار رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی ، فاش كرد كه شركت های اماراتی تمایل خود را برای سرمایه گذاری در پروژه «سیلیكون ولی» ابراز كرده اند.

 

به گفته ناهوم ، که با روزنامه عبری Makor Rishon صحبت کرد ، بازرگانان و شرکت های اماراتی اشتیاق شدید خود را به سرمایه گذاری و کمک نشان داده اند.

 

ظاهراً اماراتی به خاطر ترس از نفوذ ترکیه در بین فلسطینی ها حاضر به همکاری با صهیونیستها شده اند.

 

در چارچوب این طرح ، طی چند سال ، 200 هزار متر مربع برای موسسات تجاری و مراکز عملیاتی در صنایع پیشرفته ساخته خواهد شد. علاوه بر این 50 هزار متر مربع برای مغازه ها و همچنین 50 هزار متر مربع برای هتل ها نیز در نظر گرفته شده است.

 

با توجه به تبلیغات منتشر شده توسط شهرداری بیت المقدس که توسط صهیونیستها اداره می شود، طرح مذکور در محله وادی الجوز متمرکز شده است و این بخشی از برنامه پنج ساله صهیونیستها برای یهودی سازی بیت المقدس است.

 

گفته می شود این پروژه روی زندگی و اسکان بیش از 300هزار فلسطینی ساکن شرق بیت المقدس تاثیر مستقیم می گذارد.

کد خبر 993066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha