انتظار می رود شاهد شکل گیری شرکت شهرهای جدید استان فارس باشیم

قادری با اشاره به اینکه نیازمند ایجاد مجتمع اداری در شهر صدرا هستیم چرا که ارتقای صدرا در مجلس مورد توجه قرار گرفته است، گفت: انتظار می رود شاهد شکل گیری شرکت شهرهای جدید استان فارس باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جعفر قادری»، امروز (شنبه 24 آبان) در حاشیه مراسم افتتاحیه کتابخانه «شهدای مدافع سلامت» و فرهنگسرای «قرآن» صدرا، گفت: با پیگیری هایی که انجام می شود شاهد اتفاقات خوبی در صدرا بودیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه فضاهای سبز، فرهنگی و ورزشی در حال انجام است و امیدوارم ادامه یابد، تاکید کرد: نیازمند ایجاد مجتمع اداری در شهر صدرا هستیم چرا که ارتقای صدرا در مجلس مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه زمینه برای حضور درمانگاه های تامین اجتماعی و سایر بخش های سازمان ها در صدرا در دستور کار باشد، اظهار کرد: باید ایجاد آرامستان صدرا هم مورد توجه قرار گیرد.

قادری با اشاره به اینکه با ورود شرکت عمران صدرا امیدوارم زیرساخت ها آماده شود و حضور این شرکت را به فال نیک می گیریم و با این روند امیدواریم صدرا به شهری با داشتن شاکله شهری، اداری و فرهنگی مناسب تبدیل شود، اضافه کرد:‌ انتظار داریم شاهد شکل گیری شرکت شهرهای جدید استان فارس باشیم.

 

 

کد خبر 993115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha