دعوت مدیرکل ارشادمازندران از مردم برای پیوستن به پویش کتابخوانی« امت رسول الله»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از آحاد ملت ایران دعوت کرد با پیوستن به پویش کتابخوانی« امت رسول الله» از طریق فضای مجازی، جایگاه و فضایل رسول خدا حضرت محمدمصطفی(ص) را برای جهانیان و افکار عمومی تبیین کنند.

«عباس زارع» در حاشیه آئین گشایش نخستین نمایشگاه کتاب برخط مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری ضمن اعلام انزجار از عمل شنیع رئیس‌جمهوری فرانسه در هتک حرمت به رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، اظهار کرد:همه دنیا شاهد بودند که دولت فرانسه به بهانه آزادی بیان، چگونه با حمایت از عمل ضد انسانی یکی از نشریات این کشور در توهین وقیحانه به ساحت مقدس رسول مهربانی ها ماهیت اهریمنی خود را به منصه ظهور گذاشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  از راه اندازی پویش کتابخوانی امت رسول الله(ص) خبر داد و افزود: این پویش در پاسخ به اهانت اخیر به ساحت پیامبر اکرم(ص) راه‌اندازی شده است.

 

وی به مشارکت موسسه فرهنگی هنری شهر هوشمند خلاق ونداد برای راه اندازی این پویش مردمی اشاره کرد و یادآورشد: این پویش در دو بخش کودک و بزرگسال برگزار می‌شود.

 

زارع با هم بخوانیم هر خانه یک سفیر کتابخوانی را شعار این پویش اعلام کرد و خاطرنشان شد: علاقه‌مندان با مراجعه به سایت https://vandadholding.com پس از مطالعه کتاب‌های معرفی شده، یک فایل صوتی(پادکست) حداکثر 10دقیقه با صدای خود از کتاب تهیه کنند و به دبیرخانه مجازی این پویش به شماره 09119576791واتس اپ نمایند.

 

وی با اشاره به اینکه برای بخش کودکان و نوجوانان رده سنی 9-15سال کتاب «تِتوک» اثر ابراهیم باقری حمیدآبادی بارویکرد بومی مذهبی انتخاب شده، افزود: برای بخش بزرگسال نیز کتاب «محمد(ص) پیامبری برای همیشه» نوشته حسن رحیم‌پور ازغدی انتخاب شده است

 

زارع آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این پویش را ۲۰ آذر ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، به 28 نفر برتر که در این پویش کتابخوانی شرکت نمودند همزمان با سالروز ولادت باسعادت پرستار کربلا حضرت زینب(س) جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

کد خبر 993126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha