بیمارستان چشم پزشکی نور فردیس در قالب ۴ هزار متر بنا و سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی افتتاح شد

شهبازی با اعلام خبر افتتاح بیمارستان چشم پزشکی نور در شهر فردیس گفت: بیمارستان چشم پزشکی نور فردیس در قالب ۴ هزار متر بنا و سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزاله شهبازی» در آئین افتتاحیه بیمارستان چشم پزشکی نور در شهر فردیس گفت: بیمارستان چشم پزشکی نور فردیس در قالب ۴ هزار متر بنا و سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی افتتاح شد.

 

استاندار البرز افزود: آئین افتتاح بیمارستان چشم پزشکی در شهر فردیس شنبه ۲۴ آبان در قالب ویدئو کنفرانس در حضور رئیس جمهوری با هدف پرهیز از تجمع و رعایت قوانین بهداشتی برگزار شد. 

 

وی با اشاره به اینکه این مرکز ۲ شعبه دیگر در تهران و یک مرکز دیگر در کرج دارد که از سال ۹۲ در حال فعالیت هستند بیان کرد: امکانات این مجموعه پزشکی هم رده با تکنولوژی روز دنیا است.

 

وی عنوان کرد: تمامی خدمات ارائه شده از ویزیت تا لیزر در این مجموعه وجود دارد و از تمام کادرحرفه ای مجرب از تهران و کرج در آن فعال هستند.

 

استاندار البرز با بیان اینکه این بیمارستان در بخش خصوصی امکان اشتغال ۷۰ نفر را فراهم کرده است خاطرنشان کرد: بخش قلب جانبی نیز در این بیمارستان پیش بینی شده است.

 

 

کد خبر 993135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha