تدوین سیرمطالعاتی در فضای مجازی با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ایجاد یک برنامه مطالعاتی هدفمند گفت: تدوین سیرمطالعاتی در فضای مجازی با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به شرایط شیوع کرونا در برنامه ستادهماهنگی کانون های فرهنگی مساجد البرز است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی گفت: یکی از ضرورت هایی که در حال حاضر با توجه به شرایط کرونا وجود دارد، ایجاد یک سیر برنامه مطالعاتی به منظور گروه های سنی دانش آموزی و دانشجویی فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: معرفی کتاب خوب در قالب تدوین سیرمطالعاتی می تواند امکان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را فراهم نماید.

 

به گفته وی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از وظائف دستگاه های فرهنگی است با وجود این ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد همراه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی اهتمام ویژه ای برای ایجاد این مهم در میان گروه های سنی مختلف دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروزه در عصر ظهور وسائل ارتباط جمعی جدید و نوظهور « کتاب» جایگاه ویژه و مهم خود را همچنان حفظ کرده است و این به اهمیت آن برمی گردد.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز متذکر شد: معرفی کتاب خوب و کتاب سالم و مفید از محورهای اصلی برنامه ریزی در میان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است.

 

حجت الاسلام شکری بیان کرد: برخورداری از 65 کتابخانه عمومی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بیانگر اهمیت جایگاه کتاب و کتابخوانی با محوریت مسجد است.

 

 

 

 

کد خبر 993238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha