برگزاری مسابقه مقاله نویسی «نقش اصحاب رسانه در ترویج گفتمان انقلاب با تاکید بر بیانیه گام دوم» در جهرم

سروش گفت: مسابقه مقاله نویسی «بررسی نقش اصحاب رسانه در ترویج گفتمان امامین انقلاب با تاکید بر بیانیه گام دوم» به مناسبت هفته بسیج در جهرم برگزار می شود.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت آغاز هفته بسیج گفت: کانون بسیج رسانه شهرستان جهرم به مناسبت هفته گرامی داشت بسیج اقدام به برگزاری مسابقه مقاله نویسی ویژه اعضای این کانون کرده است.

 

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان جهرم افزود: مبنای این مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبری معظم انقلاب است که نسبت به این بیانیه تاکیدات فراوانی از سوی ایشان شده است.

 

وی به موضوع این مسابقه مقاله نویسی اشاره کرد و بیان داشت: «بررسی نقش اصحاب رسانه در ترویج گفتمان امامین انقلاب با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» محوز این مسابقه به شمار می آید.

 

سروش به شرایط شرکت در این مسابقه اشاره کرد و گفت: مقاله باید حداقل در پنج صفحه و حداکثر در 15 صفحه به صورت تایپ شده و با فونت (B-NAZANIN) و اندازه 12 نگارش شود.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان باید مشخصات کامل خود را در ابتدای مقاله درج کنند، ادامه داد: ذکر منابع و مأخذ استفاده شده در پایان مقاله الزامی است.

 

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان جهرم همچنین به نحوه ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه مقاله نویسی اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به صورت حضوری به آدرس خیابان «آیت الله کاشانی»، جنب سینما، کانون بسیج رسانه شهرستان جهرم تحویل دهند.

 

وی اضافه کرد: همچنین ارسال فایل (word) مقاله از طریق فضای مجازی به شماره 09370476661 مورد قبول است.

 

سروش با اشاره به اینکه به نفرات اول تا سوم این مسابقه مقاله نویسی لوح سپاس و جوایزی تقدیم می شود، خاطرنشان کرد: به نفر اول 2 میلیون ریال، نفر دوم 15 میلیون ریال و نفر سوم 10 میلیون ریال اهدا می شود.

 

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان جهرم در پایان اظهار کرد: آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 15 آذرماه اعلام شده است.

کد خبر 993282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha