متلاشی شدن بزرگترین گروهک تروریستی در خانقین به دست حشد شعبی

نیروهای شعبی بزرگترین گروهک تروریستی از بقایای عناصر داعش را در خانقین عراق متلاشی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومة، «طالب الموسوی» فرمانده عملیات دیالی در حشد شعبی امروز(یکشنبه 25 آبان 1399) در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای حشد شعبی در یک عملیات بزرگترین گروهک تروریستی از بقایای عناصر داعش را که امنیت مردم در خانقین را هدف قرار داده بودند، متلاشی کردند.

 

الموسوی افزود: یگان های اطلاعاتی و عملیاتی حشد شعبی عملیات متلاشی کردن یک شبکه تروریستی را اجرا کردند. اعضای این شبکه متهم  به اجرای عملیات های تروریستی علیه مردم عراق هستند.

 

وی ادامه داد:  از این گروهک تروریستی تعدادی قبضه سلاح و مهمات مخصوص اجرای عملیات تروریستی که قرار بود در روزهای آینده آن را اجرا کنند، به دست آمده است.

 

این عملیات مطابق با دستوراتی است که توسط طالب الموسوی برای درهم شکستن تروریسم و تعقیب بقایای داعش و حامیان آنها صادر شده است.

 

دستگاه امنیت ملی عراق نیز امروز در بیانیه ای اعلام کرد: براساس داده های اطلاعاتی و پیگیری های میدانی، عملیات متلاشی کردن یک گروهک نوظهور که متشکل از 15 تروریست در استان نینوا بودند، انجام شد.

 

در این بیانیه آمده است: اظهارات آنها ثبت شده است. آنها اعتراف کردند که قصد اجرای حملات پراکنده برای بی ثبات کردن امنیت این کشور را داشتند.

 

براساس این بیانیه، این 15 تروریست به مقامات ذی صلاح قانونی تحویل داده شدند تا اقدامات لازم برای آنها اجرا شود.

کد خبر 993353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha