ادعای صهیونیستها  به پرتاب موشک از نوار غزه به شهرک های صهیونیستی

اشغالگران صهیونیستی امروز به تعدادی از مواضع حماس در نوار غزه حمله کردند. این درحالی است که منابع صهیونیستی ادعا کردند که موشک هایی از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیستی پرتاب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومة، اشغالگران رژیم صهیونیستی بامداد امروز(یکشنبه 28 آبان 1399) در سلسله حملاتی مناطق مختلف نوار غزه از جمله رفح را هدف قرار دادند.

 

جنگنده های صهیونیستی با موشک به زمین های کشاورزی در نزدیکی فرودگاه بین المللی غزه و شرق شهر رفح حمله کردند.

 

توپخانه این رژیم همچنین به دیده بان های مقاومت در مناطق مرزی مختلف همچون منطقه الزیتون در شهر غزه، شرق جبالیا و شمال غربی شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه خمپاره پرتاب کردند.

 

سخنگوی ارتش صهیونیستی اعلام کرد: جنگنده ها، بالگردها و تانک های این رژیم مواضع جنبش حماس در نوار غزه را در پاسخ به حمله موشکی اخیر غزه هدف قرار دادند.

 

این درحالی است که  شبکه 13 عبری زبان امروز در گزارشی ادعا کرد: تعدادی موشک از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیستی عسقلان، اسدود، بالماخیم، ریشون لیتسیون و غوش دان در جنوب تل آویو پرتاب شده است که در نتیجه آن آژیرهای خطر نواخته شده است.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: گنبد آهنین نیز در رهگیری این موشک ها ناکام بوده است.

 

خبرنگار این شبکه صهیونیستی گزارش داد: شش موشک از نوار غزه پرتاب شده است که دو موشک به عسقلان، یک موشک به اسدود و دو موشک به غوش دان و یک موشک در منطقه باز اصابت کرده است.

 

کد خبر 993373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha