پاسخ کوبنده قاضی ارشد فلسطین به ادعاهای نویسنده سعودی درباره مسجدالاقصی

قاضی ارشد فلسطین به ادعاهای نویسنده سعودی مبنی بر اینکه مسجد الاقصایی که در قرآن ذکر شده است، همانی نیست که در قدس است، پاسخ داد و آن را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المجد»، دکتر «محمود هباش» قاضی ارشد فلسطین و مشاور محمود عباس در امور دینی و اسلامی فلسطین به ادعاهای نویسنده سعودی پاسخ داد و آن را محکوم کرد.

 

وی افزود: ایجاد شبهه در هویت و موقعیت مکانی مسجدالاقصی، دروغی آشکار است که این اقدامات تنها بخشی از طرحی است که هدف آن انحراف ایجاد کردن در ذهن و قلب مسلمانانی است که تنها مسجدالاقصی را در شهر بیت المقدس و پایتخت فلسطین می دانند و این مقاله در واقع فقط به نفع دشمنان است که در انتظار چنین محافلی هستند.

 

قاضی ارشد  فلسطین در این باره تاکید کرد: در اسلام تنها یک مسجدالاقصی وجود دارد و میلیون ها مسلمان از آغاز اسلام تاکنون و تا ابد آن را می شناسند و علاوه بر آن، مسجدالاقصی، مکانی بوده که پیامبر اکرم(ص) در آن نماز خوانده است.

 

وی افزود: مسجدالاقصی مکانی بوده که پیامبر از آنجا به معراج رفتند.

 

هباش در ادامه تاکید کرد: مسجدالاقصی با وجود تلاش جاعلان نادان در سرزمین قدس و فلسطین باقی خواهد ماند و آنان هر چه قدر با حماقت بخواهند جعل و جهل را به خاطر متاع کوچک دنیا به نمایش بگذارند، موفق نخواهند شد و حتما روزی خواهد آمد که وعده آخرت محقق خواهد شد و رهگذران این سرزمین را ترک خواهند کرد.

 

روزنامه سعودی «عکاظ» مقاله ای را از «اسامه یمانی» روزنامه نگار سعودی منتشر کرده است و وی مدعی شده است که مسجدالاقصایی که در قرآن کریم آمده است در شهر قدس فلسطین واقع نشده است.

 

انتشار این مقاله در شبکه های اجتماعی جنجال آفرین شد و فعالان اجتماعی انتشار این مقاله نویسنده سعودی در روزنامه عکاظ  را در راستای تبلیغ برای عاد‌ی ‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دانسته اند.

کد خبر 993384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha