تدوین سند فرهنگی جامع شهر همدان ضروری است

آیت الله شعبانی با بیان اینکه مرکزیت شورای فرهنگ عمومی باید تقویت شود، گفت: تدوین سند فرهنگی جامع شهر همدان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله «حبیب الله شعبانی» صبح امروز (25 آبان) در شورای فرهنگ عمومی استان همدان گفت:  تدوین سند فرهنگی جامع شهر همدان ضروری است .

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان افزود:  مرکزیت و فرماندهی فرهنگ عمومی باید شورای فرهنگ استان باشد و  باید ظرفیت‌های شورای فرهنگ عمومی استان را فعال و منسجم کنیم.

 

 وی با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان برای همه مجموعه ها لازم الاجرا است، اظهار داشت: کلیه پروژه‌هایی که تاثیرات اجتماعی گسترده‌ای دارند نیاز به پیوست فرهنگی دارند‌.

 

امام جمعه همدان با اشاره به تدوین سند جامع فرهنگی شهر گفت: این سند توسط شورای اسلامی شهر همدان و شهرداری در حال تهیه است و شورای فرهنگ عمومی باید به این فرایند نظارت داشته باشد.

 

آیت الله شعبانی موثقی افزود: به تازگی پیوست نگاری برای تمام طرح‌های استان در شورای فرهنگ عمومی مصوب شد و این نشان از اهمیت این شورا است‌.

 

امام جمعه همدان به اعضای شورای فرهنگ عمومی استان یک ماه فرصت داد برای بازسازی و بازنگری در ساختار این شورا ایده ها و طرح های خود را ارائه کنند تا مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد.

 

وی اظهار داشت:  هرچه نیروهای تخصصی و کارشناس جذب ساختار شورای فرهنگ عمومی شود بهتر و بیشتر برای معضلات و آسیب‌های گوناگون استان می توانیم تصمیم گیری کنیم.

 

 

کد خبر 993401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha