لزوم استفاده از دیدگاه جوانان در ستاد ساماندهی امور جوانان

حیدری بر لزوم استفاده از دیدگاه جوانان در ستاد ساماندهی امور جوانان تاکید کرد و گفت: به جوانان فرصت ابراز خواسته‌ها داده شود تا هم مسئولان از دغدغه‌های این قشر آگاه شوند و هم جوانان بدانند ما در کنارشان هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لنگرود، «رحیم حیدری» در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که امروز (یک‌شنبه ، ۲۵ آبان) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از  جمله ستادها و جلسات مهم شهرستان است که برنامه ریزی و پیگیری امور مربوط به قشر جوانان، اشتغال، ازدواج، اوقات فراغت، ورزش و ....ساماندهی می شود.

 
 
فرماندار لنگرود استفاده از دیدگاه جوانان در اینگونه جلسات را مهم عنوان و تصریح کرد: حاصل کار کارشناسی باید در جلسات ذیل کارگروه ها بررسی شود و به جوانان فرصت ابراز خواسته‌ها داده شود تا هم مسئولان از دغدغه‌های این قشر آگاه شوند و هم جوانان بدانند ما در کنارشان هستیم و نظرشان دارای اهمیت است.
 
 
وی ادامه داد: ظرفیت‌های لازم در ستادها و کارگروه‌ها به کار گرفته شود و با مشارکت اعضا دستاوردهای لازم حاصل و اهداف کارگروه تحقق یابد.
 
 
حیدری با بیان اینکه همه ادارات و نهادهای مرتبط باید موضوعات و مشکلات حوزه جوانان را بررسی کنند، خاطرنشان کرد: مصوبات جلسات باید اجرایی و ادارات پاسخگو، نتیجه کار را گزارش دهند و جلسات به صورت هدفمند مدیریت شود.
 
 
وی با تاکید بر استفاده از به کارگیری سازمان‌های مردم نهاد تصریح کرد: در جلسات آتی ستاد ساماندهی جوانان باید گزارش هایی در خصوص ساماندهی امور جوانان در شهرستان ارائه شود.
 
 
گفتنی است، در این جلسه خسارت ناشی از کرونا در حوزه جوانان بررسی شد و به گفته رییس کمیته امداد امام خمینی ( ره) به ۱۰ مددجو در صنوف مختلف ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار پرداخت شد که سال گذشته چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از تبصره ۱۶و امسال پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته که ۷۶ درصد اعتبارات تخصیصی جذب شده است.
کد خبر 993442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha