سیره فرهنگي و سياسي شهيد زين الدين بازخواني می شود

فعالیت هاي فرهنگي و سياسي شهيد مهدي زين الدين در برنامه مستند رادیویی پنجره بازخواني می شود.

عسکری در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به ضرورت پرداختن به سیره و زندگی شهدا گفت: در همین راستا برنامه مستند رادیویی پنجره در این هفته به این موضوع پرداخته است.

 

تهیه کننده برنامه رادیویی پنجره ادامه داد: این برنامه از فردا (دوشنبه 26آبان) تا پایان هفته به فعالیت هاي فرهنگي و سياسي شهيد مهدي زين الدين خواهد پرداخت که از ساعت 8:40  روی آنتن راديو معارف مي رود .

 

وی افزود: شهید مهدی زین‌الدین یکی از فرماندهان و نامداران دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است که با برخورداری از بینش عمیق سیاسی در خنثی کردن حرکت‌های انحرافی و ضدانقلابی گروهک‌های تروریستی نقش بسزایی داشت و در دوران دفاع مقدس با فرماندهی لشکر ۱۷ علی بن‌ابی طالب (ع) رشادت‌های بسیاری از خود نشان داد.

 

عسکری ادامه داد: مستند راديويي پنجره با مروري بر شخصيت و سيره فرمانده سرافراز كشورمان شهيد مهدي زين الدين به بازخواني فعالیت هاي فرهنگي و سياسي این شهید والامقام خواهد پرداخت.

 

تهیه کننده برنامه رادیویی پنجره افزود: اين برنامه كه با حضور همرزمان و دوستان شهيد زین الدین  روي آنتن مي رود به بیان  مطالب و خاطراتي خواهد پرداخت كه زمان و  نحوه فعاليت هاي سياسي و فرهنگي شهيد مهدي زين الدين را بازگو مي كند .

کد خبر 993450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha