ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در لرستان

شاهون‌وند، گفت: با توجه به شرایط فوق حاد شیوع ویروس کرونا در لرستان برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا ممنوع بوده و با متخلفان برخود قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «داریوش شاهون‌وند»، امروز(25آبان) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز استان لرستان به علت شیوع ویروس کرونا برگزاری  هر گونه مراسم جشن و عروسی ممنوع است.

 

دادستان مرکز لرستان با تأکید بر ضرورت پیشگیری از برگزاری این مراسم برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، افزود: افرادی که اقدام به برگزاری مراسم کنند، وسیله نقلیه حامل عروس و داماد و افرادی که همراه آنها هستند توقیف خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این افراد تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی قابلیت تعقیب را خواهند داشت، ادامه داد: ضمن توقیف وسایل نقلیه متخلفان، باید با خاطیان برخورد قاطع شود.

 

شاهون وند با بیان اینکه در برگزاری مراسم تدفین، حداکثر افرادی که می‌توانند در غسالخانه‌ها حضور یابند ۱۵ نفر است، گفت: در این مراسم نیز حداکثر ۵۰ نفر می‌توانند شرکت کنند.

 

دادستان مرکز لرستان، تصریح کرد: به طور حتم ما این متهمان را تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی تحت تعقیب قرار خواهیم داد.

 

کد خبر 993467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha