توزیع بسته های معیشتی هلال احمر فارس میان افراد بدون پوشش حمایتی در استان

درویشی گفت: جمعیت هلال احمر فارس در دومین مرحله استانی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خود چهار هزار بسته معیشتی بین افرادی که در لیست افراد تحت حمایت قرار ندارند توزیع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (یکشنبه 25 آبان) در دومین مرحله استانی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه جمعیت هلال احمر فارس گفت: جمعیت هلال احمر فارس در بحران کرونا برای رفع مشکلات مردم به یاری آنها شتافته و از سوی خیران مبلغی را جمع آوری کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس ادامه اد: همچنین کمک هایی از سوی جمعیت هلال احمر مرکز در تهران داشتیم و تا کنون 12 هزار بسته معیشتی در مراحل قبل بین نیازمندان شناسایی شده استان توزیع کرده ایم.

وی اضافه کرد: امروز نیز در قالب دومین مرحله استانی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه جمعیت هلال احمر فارس،  چهار هزار بسته برای توزیع در شهرستان هایی که جمعیت هلال احمر فعال است در نظر گرفته شده است.

درویشی تاکید کرد: این بسته ها برای افرادی که کرونا باعث بیکاری آنها شده است با یک میلیارد و 600 میلیون تومان تهیه شده است که از امروز توزیع آنها شروع می شود.

وی با تشکر از کمک خیران به جمعیت هلال احمر فارس در این زمینه بیان کرد:  آمادگی داریم همراه با کمک خیران در آینده این کمک ها را در استان تداوم دهیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: بسته های تهیه شده از سوی هلال احمر استان به افرادی که تحت پوشش خیریه، کمیته امداد و ... نیستند و در لیست حمایتی ها قرار ندارند قرار خواهد گرفت.

وی ادامه افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس این افراد را شناسایی کرده اند و با کمک ستادی در استان که کد ملی ها را برای مقابله با موازی کاری ثبت می کند به توزیع این بسته ها خواهند پراخت.

درویشی اعلام کرد: جمعیت هلال احمر استان پیش از این نیز 37 هزار بسته بهداشتی بین بیماران صعب العلاج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سراسر استان توزیع کرده است.

کد خبر 993494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha