تاثیر ارائه تسهیلات در قالب زنجیره تولید گوشت قرمز در تقویت اشتغال و تولید عشایر فارس

بهرامی گفت: ارائه تسهیلات در قالب زنجیره تولید گوشت قرمز و تسهیلات ماده ۱۰ و ۱۲ مدیریت بحران و ... در تقویت اشتغال و تولید عشایر استان نقش مطلوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله بهرامی»، امروز (یکشنبه 25 آبان) در بازرسی و سرکشی رئیس سازمان بازرسی منطقه سه کشور و سربازرس استان فارس از اداره کل امور عشایر فارس گفت: نیاز سنجی در زمینه های مختلف از وظایف سازمان امور عشایر است.

مدیر کل امور عشایر فارس  افزود: آیين ‌نامه «ساماندهی عشاير» با هدف تامين حداقل خدمات برای عشاير با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای ارائه خدمات در مناطق عشایری در سال 84 به تصویب رسیده است.

وی اضافه کرد: نیازسنجی در زمینه سیاسی، اجتماعی، عمرانی و ... از وظایف اداره کل امور عشایری است که در استان فارس برای  برنامه ریزی، تامین اعتبار و اجرا در کانون های اسکان و  زیست بوم های محل استقرار عشایری مورد توجه قرار دارد.

بهرامی با تاکید بر توجه به اشتغال عشایر فارس بیان کرد: ارائه تسهیلات در قالب زنجیره تولید گوشت قرمز و تسهیلات ماده 10 و 12 مدیریت بحران و ... در تقویت اشتغال و تولید عشایر استان نقش مطلوبی داشته است.

کد خبر 993529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha