اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان جهرم دارای ساختمان مستقل می شود

رضایی گفت: با همکاری وزارت راه و شهرسازی یک مجموعه اداری و آموزشی ویژه اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی جهرم احداث می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رضا رضایی»، امروز (یکشنبه 25 آبان) در آیین معارفه مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان جهرم گفت: با توجه به نیاز این مجموعه به همراهی تمام مسئولین شهرستان تمامی امکانات  شهرستان را جهت تحقق اهداف بلند این تشکل انقلابی بسیج می کنیم.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و با توجه به استقلال اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در نظر داریم با همکاری وزارت راه و شهرسازی یک مجموعه اداری و آموزشی ویژه اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی جهرم احداث شود.

 

وی بیان کرد: امیدواریم با توجه به استعداد و ظرفیت های دانش آموزان شهرستان جهرم و انتخاب یکی از جوانان انقلابی و پر تلاش به عنوان متولی این امر شاهد بازگشت روزهای پر شکوه اتحادیه در جهرم باشیم.

 

«مهدی نیک فر»، مدیر آموزش و پرورش جهرم نیز گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی پیشینه ای دور در شهرستان جهرم داشته و اولین تشکل دانش آموزی است که بعد از انقلاب در این شهرستان  خدمات بسیار زیادی در حوزه کادر سازی و توانمند سازی دانش اموزان انجام داده است.

 

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به اهمیت این تشکل همه امکانات لازم را در اختیار این مجموعه قرار خواهد داد‌.

 

این مسئول تصریح کرد: همچنین باتوجه به اینکه دبیرخانه گام دوم انقلاب به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزی سپرده شده است‌ از همه ظرفیت های اداره آموزش و پرورش برای احقاق این مهم بهره می جوییم.

 

دانیال بهادرانی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی شهرستان جهرم نیز گفت: با توجه به اهمیت رابطه بین مربی و متربی در سند تحول بنیادین و وظیفه ای که امام خمینی (ره) و مقام معظم  رهبری بر دوش این تشکل نهاده اند.

 

وی بیان کرد: از تمام ظرفیت های تربیتی و علمی شهرستان جهت  شناسایی استعداد ها و ظرفیت های دانش آموزان و نیل به اهداف والای انسانی بهره خواهیم جست و سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب نصب العین ما در این امر مهم خواهد بود.

کد خبر 993541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha