سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تحقق فرمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی گفت: سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز چهارشنبه ۵ آذر برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اعلام خبر برپایی سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی گفت: سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز چهارشنبه ۵ آذر آذر برگزار می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: این امر با هدف تحقق فرمان رهبرمعظم انقلاب و نماینده ولی فقیه در استان البرز با محوریت مساجد و جوانان مومن انقلابی همچنین ائمه جماعات استان انجام می شود.

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به کار تشکیلاتی مسجدی با رویکرد محرومیت زدایی بیان کرد: مساجدی که در سطح استان امکان آماده سازی بیش از ١٠٠ بسته معیشتی دارند می توانند با ارسال آن به مصلی بزرگ نماز جمعه کرج در پویانمایی این رزمایش بزرگ شرکت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: به منظور تشویق و همدلی این دسته از مساجدی که به این شیوه عمل می کنند، با توجه به مکاتبات و قول مساعد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و کمیته امداد مطابق همان تعداد بسته معیشتی و ارزاق را به صورت جداگانه از امور مساجد دریافت می‌کنند تا توزیع گسترده ای از این همدلی را در محل خویش داشته باشند. 

 

حجت الاسلام شکری هدف از این رزمایش را فراهم سازی شرایط همکاری و مودت بیشتر و بهتر نیروهای مسجدی اعم از بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد. 

 

وی متذکر شد: مساجدی که امکان آماده سازی بسته های معیشتی و ارزاق کوچک تری دارند، با جمع آوری و تجمیع کمک های حمایتی چند مسجد محل با یکدیگر، بسته های معیشتی را به تعداد قابل توجهی رسانده و آماده کنند. در این شیوه ضروری است،اقدام به فیلم برداری (با رعایت اصول و شیوه ای که در ادامه می آید) نموده و به پشتیبانی امور مساجد به آیدی @masajedalborz1 ارسال نمایند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بیان کرد: مساجدی که توانایی جمع آوری بسته های معیشتی بزرگ تر و شرایط فیلم برداری شایسته جهت پخش در صدا و سیمای استانی را دارند می توانند با اعلام آمادگی خود به پشتیبانی امور مساجد به آیدی @masajedalborz1  هماهنگی لازم جهت انجام فیلمبرداری توسط صداوسیما اقدام لازم صورت گیرد.

 

مدیر ستاد فهما در پایان ادامه داد: همچنین پایگاه های بسیج و بچه های کانون فرهنگی و کارگزاران مساجد دعوت می شود جهت برگزار شدن باشکوه تر این رزمایش به یاری‌ مسجد آمده و با مشارکت حداکثری سعی در در احیاء جایگاه خانه های خدا و یاری نیازمندان داشته باشیم.

 

کد خبر 993550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha