هفته کتاب، هفته‌ای برای آشتی دادن مردم با کتاب است

سلیمانی گفت: بررسی نحوه مواجهه مدیران فرهنگی با هفته کتاب نشان دهنده کارکردی است که این هفته در واقعیت ماجرا دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، مهدی سلیمانی، مدیر روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی  گفت: خوب است هفته کتاب را به عنوان هفته ‌ای برای آشتی دادن مردم با کتاب قرار دهیم. خوب است در این هفته به سراغ این موضوع برویم که واقعیت ماجرا چیست که مردم گرایش کمی به مطالعه دارند و در ادامه راهکارهایی برای آن بیندیشیم. 

 

سلیمانی درباره برنامه ‌های مجمع ناشران انقلاب اسلامی در هفته کتاب گفت: مجمع ناشران انقلاب اسلامی علاوه بر مشاوره و هدایت گروها و نهادهای مراجعه کننده برای برنامه ‌های هفته کتاب، در این روزها  مسابقه بزرگ کتابخوانی «کتاب‌قهرمان» را آغاز کرده است و در این دور با محوریت کتاب «پوتین ‌قرمزها» به استقبال این هفته رفته است. علاوه بر این، برنامه‌ های جنبی اعم از نشست و گفت‌ و گوهای کتابی نیز از دیگر برنامه‌ هایی است که در این هفته به آن پرداخته می شود که با همکاری نهادهای مختلفی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در حال برگزاری است. مسابقات کتابخوانی مخصوص کودکان نیز با همکاری شبکه کودک در دستور کار این مجمع قرار گرفته است.

 

بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی؛ مانایی» از ۲۴ آبان آغاز و تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد.

کد خبر 993622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha