۲۵ درصد مبتلایان به کرونا کارکنان ادارات و شرکت های فعال شهرستان هستند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: برابر بررسی های صورت گرفته ۲۵درصد مبتلایان به کرونا، کارکنان ادارات و شرکت های فعال در شهرستان هستند.

«غلام رضا منصوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۲ هزار و 98 نفر نمونه گیری شده که از این تعداد یک هزار و 145نفر به کرونا مبتلا بودند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به بعد مسافت و مشکلات تردد، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان بخش بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای دهلران با ظرفیت 24 تخت ایجاد شده است.

 

 منصوری تصریح کرد: با شیوع موج سوم کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان، بخش ایزوله کرونا  از ظرفیت 24 تخت به 50 تخت افزایش یافته است.

 

 سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران افزود: کادر درمان  بیمارستان شهدا به صورت جهادی در حال ارائه خدمات به بیماران بستری در بخش ایزوله هستند.

 

 منصوری تصریح کرد: متاسفانه در یک ماه گذشته بیش از 120نفر در بیمارستان شهدا بستری شدند که آمار بالایی است و انتظار می رود شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی به کادر درمان کمک کنند.

 

وی در خصوص افزایش مبتلایان به ویروس کرونا اشاره کرد  و گفت: ۵ مرکز مراکز درمانی شهرستان به صورت ۱۶ ساعته فعالت می‌کنند و این مراکز کار بیماریابی را در دستور کار خود دارند و تعداد افزایش آمار به خاطر بیماریابی است که توسط همکاران ما صورت می‌گیرد.

 

منصوری به کنترل و رصد افراد مبتلا که در قرنطینه خانگی هستند اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از افراد مبتلا بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی اقدام به تردد در سطح شهر می‌کنند و این عمل خود تهدید علیه بهداشت عمومی است و قطعاً افراد که رعایت نکنند به محاکم قضائی معرفی خواهیم کرد.

کد خبر 993649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha