اهداء ۳ هزار جلد کتاب به نهاد کتابخانه های استان مرکزی

کربلایی حسنی از اهداء ۳ هزار جلد کتاب به نهادکتابخانه های استان مرکزی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

«حمید کربلایی حسنی» ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از اهدای 3 هزار جلد کتاب به نهاد کتابخانه های استان مرکزی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی امری ضروری است و همه باید در این راستا تلاش کنند.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک افزود: این مهم روز گذشته با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر اراک، انجام شد و امید است با این کار بتوانیم گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های و اهداف این سازمان آموزش شهروندی است و در این راستا فعالیت های گسترده ای انجام و کتبی نیز به چاپ رسیده است، ادامه داد: ما با این کار تلاش می کنیم که این کتاب ها که با موضوعات آموزش شهروندی است در کتابخانه های عمومی استان موجود و قابل دسترس برای عموم باشد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: امید است با همکاری های فی مابین بتوانیم سطح مطالعه را در شهر اراک ارتقاء ببخشیم.

 

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک همچنین از تجهیز ماشین هایی تحت عنوان کتابخانه سیار با همکاری نهاد کتابخانه ها نیز خبر داد و گفت: در حدود ۳ هزار جلد کتاب با موضوع آموزش شهروندی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان در اختیار این واحد سیار قرار داده ایم.

 

کربلایی حسینی با اشاره به اینکه این واحد سیار بیشتر در مناطق حاشیه شهر حضور پیدا می کند، بیان کرد: کودکان و نوجوانان در ایام هفته کتاب و کتابخوانی می توانند از کتاب های موجود در این ماشین استفاده کنند.

کد خبر 993689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha