رتبه سوم چالش «وقت ورزش» از آن آذربایجان غربی شد

محمد اشتری گفت: آذربایجان غربی توانست رتبه سوم چالش «وقت ورزش» در کشور را از آن خود کند.

«محمد اشتری» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: نتایج چالش «وقت ورزش» با معرفی هیئت های برتر استانی  اعلام شد که در این بین آذربایجان غربی به عنوان سومین استان کشور در بین هیئت های ورزشی همگانی کشور انتخاب شد.

 رییس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی افزود :از مجموع ۷هزار و۵۶۶ برنامه فضای مجازی آذربایجان غربی ۳۶۳ برنامه و محتوا تولید و در بین هیئت های ورزش های همگانی استان های مختلف رتبه سوم را از آن خود کرده است.

 وی ادامه داد: رتبه های اول و دوم به ترتیب به استان‌های کرمانشاه و خراسان شمالی اعطا شده است.

 این مسئول با بیان این که در این چالش ورزشکاران و ملی پوشان مختلف استان همکاری داشتند، تصریح کرد: در این چالش سعی شد با توجه به شروع بیماری کرونا و خانه نشینی و همچنین قرنطینه موجود در برخی استان ها, مردم انجام ورزش و فعالیت‌های بدنی را فراموش نکنند.

 رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: چالش وقت ورزش در مهر ماه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اجرا شد.

 وی ادامه داد: در این چالش ورزشکاران و شهروندان ویدئوهایی را به مدت یک دقیقه و با موضوع فعالیت های ورزشی خود در این ایام با تشویق ۳ نفر دیگر از دوستانشان در فضای مجازی منتشر می کردند.

 گفتنی است، آذربایجان غربی توانسته بود رتبه دوم مرحله نخست پویش «آماده باش» در بخش توسعه ورزش و فعالیت های بدنی کودکان را نیز به خود اختصاص دهد.

کد خبر 993734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha